Stal se zázrak - Žerzejáci

08.05.2014 14:53

Po několika měsíčním boji s obrama, kdy jsem nebyla schopná sebrat jedno jediné vejce, bohužel přišlo definitiní rozhodnutí se jich zbavit... K čemu jsou slepice, které každé vejce sežerou.... Den "před tím" jsem ještě udělala poslední pokus ( přece jen jsme naše obry "posbírali" po půlce evropy a myšlenka, že skončí u někoho v žaludku mi rvala srdce) .... Převážila jsem všechny slepice.  2 z nich vážily o mnoho víc než ostatní ( že by byly vypasené ze žraní vajec?)  , tak jsem je dala pryč na samotku... A ejhle.. stal se ZÁZRAK :-D Od toho dne sbírám každý den nepoškozená, nenaťuknutá vejce :-D Takže konečně mohu lidem, kteří to čekání ještě nevzdali poslat násadová vejce a i líhnout :-D Uff :-D   A ty 2 mrchy? Každý den svá vejce poctivě sežerou, takže je bohužel setkání s mým pekáčem nemine.... Prý je jejich maso vynikající, tak uvidíme.